RE: En Gıcık Gittiğimiz Şeyler Nelerdir?

1366 Total Views 3 Views Today
Yavuz Kemal Asistan Asked on 13 Aralık 2019 in Edebiyat.
Add Comment
3 Answers
Best answer

En Gıcık Gittiğimiz Şeyler Nelerdir?

En sevdiğim tv programını izlerken reklama girilmesinin ardından 3 dk var yazısının çıkıp

3dk sonra programın başlar gibi yapıp tekrar reklama girmesine Gıcık oluyorum

bi sözünüzün eri olun bre…

 

Tüm kanallarda birden reklama gidilmesine gıcığım…

1368 Total Views 5 Views Today
Asistan Answered on 24 Aralık 2019.
Add Comment

Your Answer

By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.